Yhdistys

klo 16.30 Kevyt ruokailu Poleenin ravintolassa

klo 18.00 Lailan tähtihetkiä laulunäytelmä

Koskettava ilottelu Lailan tähtihetkiä -laulunäytelmä
tarjoilee näköalapaikan aikansa rakastetuimman ja lahjakkaimman naislaulajan
Laila Kinnusen elämän hienoimpiin hetkiin niin estradilla kuin arjessakin.

Lailan tähtihetkiä siivittävät upeat tulkinnat
Lailan tunnetuimmista klassikoista,
jotka tempaavat katsojansa ajankuvan mukaiseen tunnelmaan
 50-60-luvuille glamouria unohtamatta.
Lailan tähtihetkiä on kunnianosoitus sekä Laila Kinnusen
 elämäntyölleen sekä hänen musiikkiperinnölleen.

Väliajalla kahvit Poleenin ravintolassa

noin klo 21.00 Hyvää kotimatkaa!

Osallistumismaksu yhdistyksen jäsenelle 45 eur/hlö
ja ei jäsenelle 55 eur jos osallistut bussikuljetukseen MLI-Pmk-MLI.
Mikäli tulet suoraan Poleeniin on hinta silloin jäsenelle
35 /eur hlö ja ei jäsenelle 45 eur.

Maksu tilille    OP FI66 5042 0020 0463 96    viitteellä 48224

Ilmoittautuminen 29.10. mennessä Marjut puh. 044 2118838 tai
mikkelinafasia@gmail.com

Mikkelin seudun Afasiayhdistys ry on perustettu Mikkelissä 11.11.1980. Toiminta-alueena on alusta asti ollut Mikkelin SHP:n alue, nykyisin Essoten alue. Jäseniä yhdistyksessä on tällä hetkellä noin 200 ja nimikin on aikojen saatossa muuttunut nykyiseksi Mikkelin seudun AVH - yhdistys ry.

Yhdistyksen toiminta on alueellista ja vilkasta. Yhdistyksellä on säännöllistä toimintaa Juvalla, Kangasniemellä, Mikkelissä, Mäntyharjulla ja Pieksämäellä. Säännöllisten kuukausitapaamisten lisäksi yhdistys järjestää erilaisia esteettömiä retkiä mm. teatteriin, mielenkiintoisiin lähikohteisiin ja Aivoliiton tapahtumiin muutaman kerran vuodessa omakustannehintaan. Tarkemmat tiedot yhdistyksen toiminnasta löytyy viimeisimmästä jäsentiedotteesta tai tapahtumat välilehdeltä.

Liity sinäkin yhdistyksen jäseneksi ja hyödynnä hyvät jäsenedut mm. retket ovat jäsenille hiukan halvemmat ja oman jäsentiedotteen lisäksi jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän laadukkaan Aivoterveys-lehden. Vuoden 2021 jäsenmaksu on varsinaiselta jäseneltä 20 eur ja perheenjäseneltä 9 eur.

Uusi puheenjohtaja Ismo Rahikainen.
Väistyvä puheenjohtaja Anja Kääriäinen kukitettiin.
Väistyvä sihteeri Helena Valkama kukitettiin kunniajäseneksi valinnan jälkeen.
Ritva Alanteelle luovutettiin Aivoliiton hopeinen ansiomerkki.

Ismo Rahikaisesta yhdistyksen uusi puheenjohtaja

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin keskiviikkona 21.4.2021. Kokouksessa oli läsnä 14 yhdistyksen jäsentä paikanpäällä Esteryllä ja etänä Teamsin välityksellä. Kokous sujui leppoisasti kokouksen puheenjohtaja Pertti Laineen varmoissa käsissä.

Viime vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös hyväksyttiin ja vastuuvapaus myönnettiin. Kuluvan vuoden jäsenmaksu päätettiin ja toimintasuunnitelma hyväksyttiin. Jäsenmaksu laput tulevat jäsenistölle seuraavan jäsentiedotteen mukana.

Yhdistyksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Ismo Rahikainen ja sihteeriksi Marjut Kuosma. Kokouksessa Helena Valkama otettiin yhdistyksen kunniajäseneksi. Helena on ollut perustamassa yhdistystä ja toiminut yhdistyksen sihteerinä kunnioitettavat 40 vuotta. Kangasniemen kerhon vetäjälle Ritva Alanteelle luovutettiin Aivoliiton hopeinen ansiomerkki. Hän on ollut perustamassa Kangasniemen  AVH-kerhoa ja  vetänyt sitä vuodesta 1995 lukien.

Yhdistys kiittää kaikkia yllämainittuja henkilöitä työstään yhdistyksen hyväksi!