Yhdistys

Hallitus 2018
Mittasimme verenpaineita kauppakseskus Stellan tähtitorilla.

Mikkelin seudun Afasiayhdistys ry on perustettu Mikkelissä 11.11.1980. Toiminta-alueena on alusta asti ollut Mikkelin SHP:n alue, nykyisin Essoten alue. Jäseniä yhdistyksessä on tällä hetkellä noin 200 ja nimikin on aikojen saatossa muuttunut nykyiseksi Mikkelin seudun AVH - yhdistys ry.

Yhdistyksen toiminta on alueellista ja vilkasta. Yhdistyksellä on säännöllistä toimintaa Juvalla, Kangasniemellä, Mikkelissä, Mäntyharjulla ja Pieksämäellä. Säännöllisten kuukausitapaamisten lisäksi yhdistys järjestää erilaisia esteettömiä retkiä mm. teatteriin, mielenkiintoisiin lähikohteisiin ja Aivoliiton tapahtumiin muutaman kerran vuodessa omakustannehintaan. Tarkemmat tiedot yhdistyksen toiminnasta löytyy viimeisimmästä jäsentiedotteesta tai tapahtumat välilehdeltä.

Liity sinäkin yhdistyksen jäseneksi ja hyödynnä hyvät jäsenedut mm. retket ovat jäsenille hiukan halvemmat ja oman jäsentiedotteen lisäksi jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän laadukkaan Aivoterveys-lehden. Vuoden 2018 jäsenmaksu on varsinaiselta jäseneltä 18 eur ja perheenjäseneltä 9 eur.