Toimintamme kumppanit

Toimintamme kumppanit vuonna 2023 aakkosjärjestyksessä

aivoliitto_45.png (8 kB)
Olemme vuonna 1988 perustettu Aivoliiton jäsenyhdistys. Aivoliitto pitää mm. yhdistyksemme jäsenrekisteriä keskitetysti ja tuottaa yhdistykselle tarpeellisia koulutuksia ja tapahtumia.
eloisa_etela-savon_hyvinvointialue.png (52 kB)
Eloisa - Etelä-Savon hyvinvointialue avustaa yhdistyksemme toimintaa. Vertaistukijamme vierailevat Mikkelin keskussairaalan vaativan kuntoutuksen osastolla vertaistukikäynneillä säännöllisesti kerran kuussa, joka kuukauden toinen torstai klo 17. Mikkelin keskussairaalan OLKA - pisteellä pidämme AVH - teemapäivää joka kuukauden neljäs keskiviikko klo 10 - 14.
Estery.jpg (70 kB)
ESTERY - Etelä-Savon hyvinvointijärjestöjen tuki ry ja sen ylläpitämä OLKA - toiminta on tärkeä yhteistyökumppani yhdistykselle. Estery tarjoaa jäsenyhdistyksilleen kokoustiloja ja erilaista yhteistä toimintaa, joka on pääasiassa yhdistyksen jäsenille ilmaista. Yhdistyksellämme on edustus Esteryn hallituksessa. OLKA - pisteellä Mikkelin keskussairaalan aulassa yhdistyksemme vertaistukijat käyvät säännöllisesti pitämässä AVH-teemapäiviä syyskuusta - toukokuuhun.
juva_logo.png (22 kB)
Juvalla toimii yhdistyksemme säännöllisesti kokoontuva AVH-kerho ja liikunta-/pelikerho. Yhdistyksemme edustaja vaikuttaa myös Juvan vanhus- ja vammaisneuvostossa.
Kangasniemi_Logo.jpg (9 kB)
Kangasniemellä toimii yhdistyksemme säännöllisesti kokoontuva AVH-kerho. Yhdistyksemme edustaja vaikuttaa myös Kangasniemen vanhus- ja vammaisneuvostossa.
mikkeli-logo.png (6 kB)
Yhdistyksemme kotipaikka on Mikkeli. Mikkelissä toimii yhdistyksemme säännöllisesti kokoontuva AVH-kerho, Tarinakamari ja työikäisten vertaistukiryhmä. Yhdistyksemme edustaja vaikuttaa myös Mikkelin vanhus- ja vammaisneuvostossa.
Pieksämäki logo.png (23 kB)
Pieksämäellä toimii yhdistyksemme säännöllisesti kokoontuva AVH-kerho. Yhdistyksemme edustaja vaikuttaa myös Pieksämäen vanhus- ja vammaisneuvostossa.
OP_Suur-Savo_.jpg (41 kB)
Suur-Savon Osuuspankin kanssa saimme kumppanuussopimuksen aikaiseksi. Saamallamme rahoituksella olemme luvanneet järjestää AVH-kerhopaikkakunnilla jäsenistöllemme digi-opastusta.