PIKKUJOULUT

Aika: 30.11.2023 klo 16:00
Paikka: Pöyhölän Pappila, Pöyhöläntie 170, Pyhitty

TipTap ja soihdutkin ne sammuu, mut myöhän ei nukuta vaan pidetään pikkujoulut Pieksämäellä tunnelmallisessa Pöyhölän pappilassa notkuvien pitopöytien ääressä. Lähde matkaan herkkujen äärelle ja mukavaan, leppoisaan seuraan !  Lauletaan joululauluja, kisaillaan, syödään hyvin ja arvotaan mahtavat joulun herkkukorit kahdelle onnekkaalle. Varaa siis kolikoita matkaan arpajaisia varten.

Linja-autokuljetus Mikkelistä lähtee torin tilausajopysäkiltä klo 14.45. Matkalta pääsee kyytiin ja paluureitti on sama pikkujoulujen jälkeen.

Hinta linja-autokyydillä liikkuville on jäseniltä 50 eur ja muilta 60 eur sis. kyydin ja mahtavan joulupöydän. Suoraan Pöyhölään tulijoilta hinta on jäseneltä 30 eur ja muilta 40 eur.

Ilmoittaudu mukaan pikkujoulujen viettoon 16.11. mennessä Marjut puh. 040 5157246 tai mikkelinafasia@gmail.com . Mainitse ilm. yhteydessä erityisruokavaliosi ja tuletko linja-autokyytiin mistä vai liikutko omilla kyydeillä. Maksa pikkujoulut 16.11. mennessä viitteellä 20268 yhdistyksen tilille S-S OP  FI66 5042 0020 0463 96