Tutustumismatka elokuvan tekemiseen

6.9.2019

Mikkelin kansalaisopistolla alkaa 11.9.2019 klo 12 - 14.15 uusi kurssi TUTUSTUMISMATKA ELOKUVAN TEKEMISEEN. Kurssin opettajana toimii Leevi Heinonen. Kurssipaikkana toimii vanhan Sotkun sali, Jääkärinkatu 9, 50100 Mikkeli. Kurssi kokoontuu keskiviikkoisin klo 12 - 14.15 koko syyslukukauden ajan 11.9. - 11.12.2019. Kurssimaksu on 67 eur.

Ilmoittautumiset www.kansalaisopisto.mikkeli.fi tai kansalaisopiston toimistoon ma-to klo 9 - 16 puh. 015 - 194 2929

Tällä matalan kynnyksen kurssilla tutustutaan elokuvan tekemiseen ja tehdään tietysti myös elokuva! Kurssi on käynnistetty yhteistyössä Mikkelin seudun muisti ry:n kanssa, mutta on kaikille avoin. Elokuvan teossa tarvitaan erilaisia ihmisiä: näyttelemisestä innostuneita, suunnittelusta ja käsikirjoittamisesta kiinnostuneita sekä kuvaamisesta ja äänittämisestä kiinnostuneita. Myös pukusuunnittelu, lavastaminen ja tarpeiston suunnittelu on tärkeää. Toisin sanoen ryhmässä on tarjolla monipuolista tekemistä kaikille. Kameran eteen ei ole pakko hypätä!

Tervetuloa!