Vuosikokous 3.3.2022 sujui leppoisasti

5.3.2022

Puheenjohtaja Ismo Rahikainen

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin Estery:llä torstaina 3.3.2022. Paikalla kokouksessa oli 15 yhdistyksen jäsentä. Kokouksen puheenjohtajana toimi Pertti Laine hyvällä rutiinilla. Päätöksiä vuosikokouksessa tehtiin seuraavasti.

Toimintakertomus vuodelta 2021 hyväksyttiin muutoksitta, samoin vuoden 2021 tilinpäätös, joka osoitti ylijäämää 166,70 eur. Toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2022 hyväksyttiin niin ikään muutoksitta. Yhdistyksen jäsenmaksu pysyy ennallaan eli varsinaisen jäsenen jäsenmaksu 20 eur ja perheenjäsenen 9 eur. Jäsenmaksulaput lähetetään jäsenistölle seuraavan jäsentiedotteen mukana.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Ismo Rahikainen. Hallituksen jäsenet ovat Aune Laitinen, Eija Tuppurainen, Helena Valkama ja Mirja Laamanen Mikkelistä, Risto Manninen Pieksämäeltä ja Sirkka Seppänen Juvalta. Hallituksen varajäseniä ovat Inkeri Hiltunen ja Marjut Kuosma.
Varapuheenjohtajaksi hallituksen järjestäytymiskokous valitsi Helena Valkaman ja sihteeriksi sekä rahastonhoitajaksi Marjut Kuosman.