YHDISTYKSEN HALLITUS TIEDOTTAA

9.3.2021

Mikkelin seudun AVH-yhdistys ry:n hallitus on kokouksessaan 8.3.2021 päättänyt seuraavaa:

-  Essoten alueen koronasulun vuoksi kaikki kerhotoiminta, vertaistukikäynnit ja vertaistukitapaamiset perutaan maaliskuun ajalta.

-  Teatteriretki Mikkelin teatteriin pyritään järjestämään huhtikuussa. Alustava päivämäärä teatteriretkelle on lauantai 17.4.2021 klo 13. Tämä toteutuu mikäli teatteri saa järjestää yleisötilaisuuksia huhtikuussa. Tämä korvaa viime syksynä peruutetun teatteriretken ja on tarkoitettu heille, ketkä ovat jo lipun lunastaneet syksyllä 2020.

-  Yhdistyksen VUOSIKOKOUS siirretään pidettäväksi ke 21.4.2021 klo 15.30. Kokous pidetään mikäli Essoten koronaohjeistus sen sallii Esteryn tiloissa os. Otto-Mannisenkatu 4, Mikkeli. Uusi kokouskutsu lähetetään hyvissä ajoin tiedotteen mukana jäsenistölle.

-  Vuosikokoukseen mahdollistetaan etäosallistuminen Teamsin välityksellä. Tämä edellyttää ennakkoilmoittautumista. Kokouskutsussa tulee ohjeet miten jäsenen tulee ilmoittautua osallistuakseen kokoukseen etänä.