Vuosikokouskuulumisia

8.3.2019

Yhdistyksen vuosikokous pidettiin torstaina 7.3.2019 Mikkelissä. Puheenjohtajana jatkaa Anja Kääriäinen. Hallituksen järjestaytymiskokous valitsi varapuheenjohtajaksi Pertti Laineen ja sihteeriksi Helena Valkaman. Uusina jäseninä hallitukseen tulivat valituksi Risto Manninen ja varajäseneksi Inkeri Hiltunen, molemmat Pieksämäeltä.

Vuosikokouksessa vahvistettiin toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018. Yhdistyksen toiminta on kuluneena vuonna ollut vilkasta ja talouden pito maltillista sillä viivan alle saatiin jäämään hiukan jopa plussaa.

Jäsenmaksut pidettiin hallituksen esityksen mukaisesti ennallaan vuodelle 2019. Varsinainen jäsen 18 eur, perheenjäsen 9 eur ja ainaisjäsen 180 eur. Jäsenmaksulaput tulevat jäsenille kotiin seuraavan tiedotteen mukana.

Talousarvio vuodelle 2019 hyväksyttiin hallituksen esityksen mukaisesti. Toimintasuunnitelmaan lisättiin maininta Aivoliiton Chatista ja Boccia-harrastuksen aloittamisesta Parkinsonyhdistyksen kanssa. Näillä lisäyksillä myös toimintasuunnitelma 2019 tuli hyväksytyksi.

Hallitus kiittää kaikkia päätöksenteossa mukana olleita jäseniä ja toivottaan jäsenistölle aktiivista toimintavuotta 2019!